Retur si garantie

Cumparatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a returna produsele din motive subiective, fara a fi nevoit ca acesta sa justifice decizia de returnare si fara a fi nevoie de a suporta alte costuri in afara costului returnarii produselor. Clientul se obliga sa notifice SC IVA RSN SERV SRL intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la contact@ivastyle.ro sau prin telefon la numarul afisat in sectiunea contact, in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, ivastyle.ro poate refuza coletul. 
Informatiile minime necesare care trebuie furnizate catre SC IVA RSN SERV SRL pentru procesarea returului prin intermediul curierului/postei sunt urmatoarele: data expedierii coletului;
numarul comenzii;
suma de returnat conform facturii ;
adresa de preluare a coletului ;


In cazul in care datele nu au fost transmise corespunzator sau informatiile sunt considerate eronate, SC IVA RSN SERV SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru depasirile de termen ce pot apare din cauza acestora. In cazul in care clientul doreste sa returneze produsul din motive obiective (de ex produs cu defect de fabricatie, livrare gresita) ivastyle.ro isi asuma responsabilitatea costurilor de retur.


Inregistrarea cererii se face inainte de expirarea celor 14 zile calendaristice pe formularul de contact de pe site sau direct pe emailul contact@ivastyle.ro , specificand un cont bancar si numele bancii. Pentru ca returul sa fie acceptat produsele trebuie sa fie in starea lor originala, cu toate etichetele intacte, insotite de o copie dupa factura sau dupa emailul de confirmare a comenzii. Produsele cu etichetele rupte, deteriorate, murdare, cu pete de machiaj, deodorant, parfum, cu semne de purtare sau orice alte alterari ale starii intiale nu pot fi acceptate spre returnare. Astfel, va recomandam sa probati hainele cu grija fara a pune in pericol etichetele produsului. Produsele din categoria lenjerie intima nu pot fi returnate. Va rugam ca inainte de a returna produsele sa verificati daca sunt indeplinite conditiile de mai sus. In caz contrar, nu va putem restitui contravaloarea produselor.


Clientul este responsabil pentru trimiterea coletului retur fara ramburs (pregatirea produsului, solicitarea curierului sau depunerea coletului la Posta Romana) pe adresa SC IVA RSN SERV SRL, loc. Horia, nr 759, Com. Vladimirescu, Jud. Arad, CP 317407, tel 0742552079.
Daca sunt respectate conditiile de retur, contravaloarea returului se va face prin transfer bancar in maxim 48h lucratoare de la intrarea in posesie a coletului returnat. Vei primi confirmare pe email a transferului bancar. Banii vor fi vizibili in contul tau in functie de timpul de procesare al bancii.
Daca nu ai ales marimea potrivita si doresti sa schimbi cu una mai mare/mica atunci trebuie sa apelezi la procedura de retur iar apoi sa plasezi o noua comanda pe marimea dorita. O poti face dupa ce coletul de retur a ajuns la noi si iti confirmam indeplinirea conditiilor de retur si a platii contravalorii prodsului returnat sau daca doresti sa castigi timp poti plasa comanda noua imediat ce ai constatat ca marimea nu este buna si apoi sa urmezi procedura de retur.


Produsele textile au un termen de garanţie, prevăzut de lege, de 30 de zile. Astfel, perioada de 30 zile calendaristice incepe cu data la care cumparatorul intra in posesia produslui. Garantia se acorda pentru deficiente neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii recomandarilor de utilizare si intretinere a produslui. Garantia nu se acorda in cazul deteriorarii defectelor aparute in urma depozitarii produselor in conditii de umiditate, deteriorarii, uzurii normale a produslui, procesului de curatare/spalare/intretinere care nu respecta instructiunile produsului, decolorarii ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de caldura, repararii sau modificarii facute de persoane neautorizate, utilizării în condiții improprii, incorecte, de către consumator, altele decat cele pentru care produ-sul a fost proiectat. In garantie, clientul poate opta pentru repararea produslui, schimbarea produslui, returnarea integrala sau partiala a banilor.
Conform ordonantei 130/2000 si a legii 449/2003 nu se accepta retururi din partea persoanelor juridice.